KABELNET

Opsigelse af Yousee:

Hvis I skal opsige jeres TV pakke, skal I udfylde dette skema, og sende det til bestyrelsens mail: gf11y@gf11y.dk

TV-antenneanlægget:

TV-antenneanlægget er ejet af foreningen. Programmer og service leveres af YouSee. Nettet er et såkaldt sløjfeanlæg. Et kabel går forbi alle brugere, som hver tilsluttes via en afgrening. Alle har derfor det samme programudvalg.

YouSee’s grundpakke af TV- og radioprogrammer leveres til alle medlemmer. TV-programmerne leveres i digital form (ca. 30). Radioprogrammerne, inkl. DR’s DAB-programmer og regionalprogrammer, leveres som digital radio, som modtages på TV og TV-bokse.

Den enkelte husstand har mulighed for at tilkøbe et stort antal digitale TV-programmer og andre tjenester direkte hos YouSee. De yderligere TV-programmer kræver kort fra YouSee samt TV med kortholder eller boks med kortinterface. Eksempler herpå er ”Bland selv” med frit valg af 10, 20 eller 36 ekstra kanaler samt bredbåndsforbindelse.

På dette link kan du se hvor de forskellige kanaler ligger

Nyt YouSee tilbud vedr. anlæg (20-03-2019)

Nyt YouSee tilbud vedr. anlæg (13-06-2018)

Kabel TV-nettets muligheder

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

05/05/2014 blev der omdelt 1 spørgeskema pr. husstand vedr. KABEL TV og behov i GF11y jf. arbejdsgruppens opgave besluttet på ordinær generalforsamling.
– se spørgeskema her

Besvarelsen kan hentes hér.